خدمات مركز پخش گوسفند زنده نمونه
پخش گوسفند نمونه با 15 سال تجربه و سابقه فروش گوسفند زنده در تهران آماده ارائه ي خدمات به شهروندان عزيز در تمامي نقاط تهران ميباشد.

خريد دام زنده امروزه يكي از دردسرهاي كساني است كه در اين بازار كار مي كنند. به خاطر افزايش قيمت دام و همين طور بازار پر سوداي خريد و فروش دام، افراد زيادي بدون داشتن تخصص و تنها با هدف دلالي وارد اين بازار شده اند. همين امر كار را براي خريداران واقعي سخت كرده است.

خريد دام زنده

اگر مي خواهيد در بازار اقدام به خريداري دام هاي زنده بكنيد، لازم است كه نكاتي را مورد بررسي قرار بدهيد. زيرا خريد دام زنده مي تواند مشكلات زيادي داشته باشد. از جمله اينكه خريد يك دام بيمار ممكن است باعث انتقال بيماري از دام به ساير دام ها و يا حتي انسان ها شود. بعضي از باكتري ها و ويروس ها اين قابليت را دارند كه از بدن دام به بدن انسان سرايت كنند. به همين خاطر سلامت دام زنده در هنگام خريد از اهميت بالايي برخوردار است. و قبل از خريد دام لازم است به اين نكات توجه داشته باشيد.

خريد دام زنده از مراكز معتبر خريد دام

شايد بهترين راهكار براي خريد دام زنده همين باشد. اينكه شما مراكز معتبر خريد و فروش دام را شناسايي كرده به آنجا مراجعه كنيد و با خيالي آسوده تر دام هاي مورد نياز خود را تهيه كنيد. اين نكته خيلي مهمي است. مراكزي كه اعتبار لازم را دارند و داراي پروانه هاي بهداشتي و سلامت لازم هستند، وظيفه دارند دام ها را از هر نوع بيماري اي در امان نگه دارند. واكسيناسيون به موقع، ارتباط با دامپزشك و تأييديه هاي بهداشتي از جمله مواردي است كه به شما اين اطمينان خاطر را مي دهد كه در خريد دام زنده ريسك كمتري كنيد. نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه دام را با چه هدفي خريداري مي كنيد. براي ذبح و يا براي پرورش دام؟ البته كه در هر دو مورد لازم است نكات بهداشتي را رعايت كرده و پس از تأييد سلامت كامل دام اقدام به خريد آن كنيد.

گوسفند زنده

خريد دام جهت پرورش دام

اگر قصدتان از خريد دام پرورش آن است، بهتر است از قبل بعضي نكات را به خوبي بدانيد. براي مثال نشخوار يكي از علائم مهم در سلامت دام است. نشخوار نشان دهنده سيستم گوارشي سالم و همچنين خوب غذا خوردن دام است كه از راه هاي اطمينان از سلامت گوسفند زنده است. نكته ديگري كه در خريد دام زنده جهت پرورش بايد به آن توجه كنيد اين است كه شما مي توانيد يك دام سبك وزن ولي سالم بخريد. زيرا به اين شكل شما پول كمتري نيز خواهيد پرداخت. وقتي هدف از خريد پروار كردن دام باشد، ديگر نيازي به اين نيست كه دام هاي سنگين وزن را انتخاب كنيد. سنگين وزن بودن لزوماً به معناي سالم تر بودن دام نيست. بهترين سن دام براي خريد بين 4 تا 7 ماهگي است. سن دام را مي توانيد با بررسي ظاهر دندان ها و تعداد آن ها تشخيص دهيد. از علائم ديگري كه بهتر است در زمان خريد دام زنده به آن توجه كنيد ظاهر چشم هاست. از روي چشم ها نيز گاهي مي توان به بيماري هاي دام پي برد. همچنين به شكل راه رفتن دام دقت كنيد تا مطمئن شويد از لحاظ ظاهري نيز دام در سلامت كامل به سر مي برد.

گوسفند زنده

خريد دام زنده جهت ذبح

گاهي هدف از خريد يك دام زنده ذبح كردن آن و استفاده از گوشت يا ديگر محصولات آن مثل پوستش است. در اين گونه موارد نيز لازم است نكاتي را مد نظر قرار دهيد. براي مثال بعضي از سوداگران، زماني كه مي خواهند دامي را به فروش برسانند به او مقدار زيادي علف به همراه نمك مي خورانند. اين عمل باعث مي شود دام مقادير فراواني آب بخورد و در نتيجه سنگين وزن تر به نظر بيايد. به همين خاطر است كه تأكيد مي كنيم براي اين كار به مراكز معتبرعرضه گوسفند زنده مراجعه كنيد. ضمن اينكه با خريد دام از مراكز معتبر از سلامت گوشت او نيز اطمينان حاصل خواهيد كرد. براي اينكه متوجه چاقي و لاغري دام شويد دستي به پشت آن بكشيد و ظاهر مهره هاي كمرش را بررسي كنيد. با اين كار به ميزان تقريبي گوشت او پي مي بريد.

پرورش گوساله

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۳:۰۷ ] [ تيم تحقيقاتي دامداري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی